جزئیات جدید از دستگیری تیم تروریستی رژیم صهیونیستی توسط وزارت اطلاعات

 وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای جزئیات بیشتری از دستگیری تیم تروریستی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاعات جزئیات بیشتری از دستگیری و تجهیزات تیم تروریستی شناسایی‌شده رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.


متن اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات درباره این تیم تروریستی به این شرح است:


بسم اللّه الرّحمن الرّحیم


به‌دنبال اعلام گزارش بازداشت یک تیم تروریستی وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی، بخشی از اطلاعات به‌دست‌آمده را به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند؛


1 ـ هدف تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی، انفجار یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور بود.


2 ـ صهیونیست‌های تبهکار، متناسب با اهمیت و حساسیت مرکز موردنظر، پیچیده‌ترین شیوه‌های ترکیبی برای شناسایی جغرافیای هدف و تخریب وسیع آن را طراحی کرده بودند.


3 ـ عناصر عملیاتی تیم عمل‌کننده از اعضای گروهک تروریستی و مزدور کومله هستند که مستقیماً توسط عبدالله مهتدی، سرکردۀ آن گروهک برای این مأموریت انتخاب و به افسران موساد معرفی شده بودند. شایان ذکر است که مُزدوری گروهک کومله برای رژیم صهیونیستی از گذشته کشف و مستند شده بود اما این ارتباط در سال‌های اخیر کاملاً نزدیک و نیمه‌علنی شده است تا آنجا که انجام عملیات نیابتی از طرف رژیم صهیونیستی به کارکرد شناخته‌شده آن گروهک مزدور تبدیل شده است.


4 ـ سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از بازداشت تروریست‌ها، و در مرحلۀ اول با هدف حفظ ارتباط آنها با افسران عملیاتی موساد، دستگیری‌ها را به‌صورت کاملاً سفید انجام دادند، این رهیافت پازل بند حریص|ایوان بند خاطر خواه|حجت اشرف زاده عاشق توام|زانیار خسروی نمیدونی|حجت اشرف زاده ماه و ماهی|اشوان دوباره تو|اشوان شیدا|حامد همایون ای عشق|مسیح و آرش دست به یکی|چارتار باران تویی|علیرضا طلیسچی قاف|مسیح و آرش لیلا|حجت اشرف زاده شهرزاد|حجت اشرف زاده جان منی تو|مهراد جم غمت نباشه|علیرضا قربانی هم گناه|ماکان بند معرفت|ایوان بند بانوی من|احمد سلو بغل|شاهین بنان دلتنگی|مسیح و آرش مجسمه|مسیح و آرش دریا|مازیار فلاحی دروغه|مهراد جم بعدت|مهراد جم شیک و پیک|مهراد جم شمال|شادمهر پر پرواز|مجید رضوی گرگ و میش |سینا پارسیان الا و بلا|شادمهر عقیلی دست من نیست|مجید رضوی بالاخره|شادمهر دست من نیست|شادمهر دهاتی|یاس سفارشی|سامی بیگی ای جونم|یاس وصیت نامه|امیر تتلو من باهات قهرم|بابک جهانبخش شیدایی|مسعود صادقلو آخر شب|همایون شجریان ایران من|سینا پارسیان کشتی|رضا صادقی رد پا|رضا صادقی وایسا دنیا|هوروش بند ماه پیشونی|بهنام بانی قرص قمر|علیرضا طلیسچی ای دل غافل|بهنام بانی قرص قمر|محسن یگانه موهات|محسن یگانه هوایی شدی|محسن چاوشی کجایی|ایوان بند عالیجناب|محسن یگانه خودخواه|محسن یگانه بنویس از سر خط|بهنام علمشاهی نمیخواستم|سیروان خسروی قاب عکس خالی|محسن ابراهیم زاده دریا|مسیح و آرش صد ریشتری|شادمهر چرا تو جنگی|زدبازی تابستون کوتاهه|همایون شجریان چرا رفتی|همایون شجریان هوای گریه|همایون شجریان سرنوشت|همایون شجریان ابر میبارد|یاس بارکد|یاس صدای اتحاد|هایده عروسک|هایده سوگند|هایده ساقی|هایده مستی|هایده راوی|ابی قصه عشق|ابی درخت|گوگوش غریب آشنا|شادمهر باطل|شادمهر عقیلی باطل|شادمهر بی احساس|ایوان بند دلبر|ایهام درد|ایهام جانا|رضا بهرام نگار|فرزاد فرزین ماه عسل|مهدی جهانی بخواب دنیا|شهاب مظفری ستایش|بهنام بانی عاشقم کرده|محسن چاوشی غیر معمولی|مجید رضوی طلا|حامیم کی میشه من|حامیم دیدی|حامیم از قصد|ایوان بند سوغات|بهنام بانی فقط برو|شادمهر عقیلی روز سرد|شادمهر روز سرد|گرشا رضایی دریا نمیرم|علی عبدالمالکی به درک|حمید هیراد شوخیه مگه|آرمین زارعی بگو کجایی|مهدی جهانی زخم|شاهین بنان عاشق نشدی|رضا بهرام عشق و گناه|معین حلقه طلا|ای جونم سامی بیگی|امیر تتلو نوازش|معین زندگی با تو|حمید طالب زاده دختر|شادمهر عقیلی بی احساس|یاس من ادامه میدم|وانتونز پس من چی|هایده سوغاتی|امید فریاد فریاد|هایده سیاه چشمون|محسن یگانه بهت قول میدم|بهت قول میدم محسن یگانه|بهنام بانی خوشحالم|مسعود صادقلو مسکن|میدونی دلم آروم نمیگیره برگرد بی تو مردم|دوست دارم من اون چشمای قشنگتو|اگه فاصله افتاده اگه من با خودم سردم|مرگ یه بار شیون یه بار|چی شده اون همه احساس اینو هرگز نمی دونم|وقتی که نباشی یه چیزی کمه عکس تو بغل میگیرم|بمبه اين عشقى كه افتاده به جونم آتيشش تنده|آره منم دوست دارم محاله تنهات بذارم|برایم چه داری در آن چشم ها|تو دنیا جنگم که باشه باز دنبال عشقش میره|دلم دریا میخواد بارون بیاد دستم تو دستات|چشات اوج آرامشه نباشی قلب من نفس نمیکشه|از بقیه سوایی تو بی نقص خدایی|آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم|آن لب خندان تو ایمان مرا برد|یه درخت تن سیاه سربلند|من آرزوم بود به دلت بشینم عشقم|امیر تتلو من دلم تنگه|نه میگم برگرد|نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم|دانلود اهنگ نوازش تتلو با لینک مستقیم|تو خنده هات آرامشه|شهزاده رویای من|موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه|خودش حرفاشو میگه چشمی که شیداس|نمیخواستم عکساتو پاره کنم|دلگیرم از این هجوم درد|هی دلم میخواد تورو دست خودم نیست|آهنگ شهزاده رویای من|اهنگ زندگی باتو عاشقی باتو|دست من نیست شادمهر|بشکاف برو جلو این زندگی بِهت میگه بدو بدو|دیدم تو خواب وقت سحر|همینو میخواستیم حالا ضربان قلب رفت بالا|اهنگ تتلو من باهات قهرم|غریب آشنا دوست دارم بیا|من باهات قهرم|من باهات قهرم تتلو|اهنگ من باهات قهرم|تتلو من باهات قهرم|آهنگ تتلو من باهات قهرم|دانلود اهنگ تتلو من باهات قهرم|آهنگ من باهات قهرم|اهنگ تتلو من دلم تنگه|دانلود آهنگ تتلو من باهات قهرم|دانلود آهنگ نه میگم برگرد|دانلود اهنگ کامل تتلو نه میگم برگرد|متن اهنگ تتلو نه میگم برگرد|دانلود آهنگ شوخی مگه حمید هیراد|دانلود آهنگ هی دلم میخواد تورو دست خودم نیست|اهنگ وجودمو دادم بهش|من دلم تنگه تتلو|من دلم تنگه|دانلود اهنگ من دلم تنگه|من یه چند وقته که بعد رفتنت دریا نمیرم|اهنگ مجسمه مسیح و ارش کامل|اهنگ فرقش اینه فقط این مجسمس|دانلود اهنگ من باهات قهرم|اهنگ اينا همه دست به يكي كردن كه تورو برگردونن|اهنگ پس من چی بیبی|باور نکن تنهاییت را|دانلود اهنگ پر پرواز شادمهر عقیلی 320|دانلود آهنگ پر پرواز شادمهر با لینک مستقیم|آرون افشار خنده هاتو قربون|انقده خوبی که حتی نبودتم عشقه|اهنگ جدید ارون افشار عشق هر دقیقه|همش غر تنفر همش بهت همش بغض زیر چشمام کبود|فکر نکن از این عشق یه روزی برگردم|من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم اینقدر زنده بمونم|کی میشه من کی میشه تو شبیه من و تو کی میشه خب|دیدی توام دلت تنگ میشه واسه من|من از قصد جوابتو نمیدم صدام کنی بیشتر|دیدی گفتم ته این رابطه بن بسته گفتم قلب سنگیت از هیچی نمی ترسه|سلام من به تو یار قدیمی منم همون هوادار قدیمی|ای که تویی همه کسم بی تو می‌ گیره نفسم|سیاه چشمون قسم خوردی که جز مال من نباشی|اون که با خودخواهیاش این عشقو باطل کرد بهم بگو تو بودی یا من|کدوم عکسای دوتاییمونو رو طاقچه بذارم چه حیف|عروسک جون زمونه منو این گوشه انداخت|دیگه نمیشنوم حرفاتو نمیگیرم دستاتو هرکاری واست کردم|کندم از یه دنیا دل کندم|غوغا نکن ای دل بلوا نکن ای دل|مستی هم درد منو دیگه دوا نمیکنه|یاد چشم تو میوفتم جگرم میسوزه|دوست دارم تو دلم ریشه زدی دوسم داری با همه خب و بدیم|به چشمای تو سوگند|گلی به مو گل بزن فقط به من زل بزن|تو که با رنگ چشات دل میبری منو شیدا میکنی|آهای فریاد فریاد عزیزم داره میاد|اینارو گفتم که بدونی ستاره ی روشن شبام برای من هنوز همونی|اینا میخوان از چشمام تورو بندازنت نمیدونن چشامی|دیوار کشیدم دور لحظه های بی تو میگیره دل آدم تو این هوای بی تو|می دونی این دنیا بدون تو بدون من می دونی زندونه|بیا چشام خیسه از دلتنگیا بیا برام سخته این تنهاییا|شب به اون چشمات خواب نرسه|آسمون عشق چه آبی رنگه|عشقم چه قشنگه با همیم امشب|به این فکر کنی چجوری برگردی بپرسی از خودت کجا گمم کردی|یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم|ستاره بارون کن شبمو با چشمات|ebi gheseh eshgh|hayedeh sogand|mehdi jahani zakhm|sogand hamgonah|hayedeh aroosak|hayedeh saghi|googoosh gharibe ashena|hayedeh ravi|hayedeh masti|isan sheyda|omid faryad faryad|shadmehr batel|hayedeh siyah cheshmoon|sami beigi yeki bood yeki nabood|sahar gharar|ebi derakht|amir tataloo man delam tange|siavash ghomayshi alaki|shadmehr jange delam|shadmehr pare parvaz|shadmehr daste man nist|moein zendegi ba tou|moein halghe tala|mehraad jam shomal|wantons pas man chi|hamid hiraad shookhie mage|majid razavi tala|majid razavi gorgo mish|amir tataloo navazesh|kimia too deli|babak jahanbakhsh sheydaei|ashvan sheyda|behnam bani ashegham karde|mohsen yeganeh behet ghol midam|hayedeh soghati|amir tataloo man bahat ghahram|shadmehr chera too jangi|shadmehr bi ehsas|sami beigi ey joonam|amir tataloo boht موجب فراهم آمدن امکان شناسایی کلیۀ اعضای تیم‌های عملیاتی، پشتیبانی و شیوه‌های راهبری عملیاتی سازمان موساد و کشف زمان دقیق اجرای عملیات شد. آن سازمان تروریستی پس از شکست بزرگ در اجرای عملیات و بی‌اطلاعی از وضعیت تیم عملیاتی، مرتبطین و تجهیزات حسّاس همراه آنها، در روز یکشنبۀ گذشته به گروهک مزدور کومله دستور دادند ضمن اقدام بی‌سابقه‌ای، بازداشت تعدادی از عناصر خود را اعلام نماید! این وزارت‌خانه در روزهای آینده و با برطرف شدن برخی ملاحظات اطلاعاتی و حفاظتی، تعداد و هویت عوامل عملیاتی بازداشت‌شده و نیز عناصر مرتبط مقیم خارج از کشور را اعلام خواهد نمود.


5 ـ گستردگی و تعدد تجهیزات همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است، بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستان عراق وارد کشور کرده بودند.


6 ـ بخشی از تسلیحات و تجهیزات کشف و ضبط شده از تروریست‌ها به‌شرح ذیل است:


1/6 ـ تعداد 8 بمب بسیار قوی برای انفجار هدف اصلی و 8 بمب کوچک مخصوص تخریب تجهیزات همراه تیم پس از اجرای عملیات اصلی.

2/6 ـ 4 قبضه سلاح کمری ویژه همراه با صداخفه‌کن و تعداد زیادی فشنگ مربوطه.

3/6 ـ آخرین نسخه‌های سیستم‌های ارتباطی ویندوز قرمز، تعداد قابل‌توجهی لپ‌تاپ و گوشی‌های تلفن همراه و روترهای مخصوص.

4/6 ـ ابزارهای فنی ویژه برای اخلال در سیستم‌های کنترلی محیط هدف و نیز برای انفجار از راه دور.

5/6 ـ مجموعۀ کامل ابزار گریم، کلاه‌گیس و وسایلی برای تغییر اثر انگشت.

6/6 ـ مقادیر قابل‌توجهی ارزهای خارجی و ریال ایرانی.

7/6 ـ اسناد هویتی مختلف جعلی ایرانی و غیرایرانی.


7 ـ وزارت اطلاعات ضمن سپاس خاضعانه به درگاه بیکران الهی که همواره هادی، حامی و حافظ مجاهدان گمنام اسلام و ایران در عرصه‌های خطیر مأموریت‌های‌شان بوده است اعلام می‌دارد که تیم عملیاتی دستگیرشده نه‌تنها موفق به کارگذاری بمب‌ها در جدیدترین آهنگ|آهنگ جدید هفته|دانلود آهنگ ایرانی|پلی لیست جدیدترین آهنگ ها|دانلود موزیک|دانلود موزیک جدید|دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|جدیدترین آهنگ ها|دانلود آهنگ محیط هدف نشدند بلکه پیش از دستگیری اعضای آن و در حالی که به‌طور کامل در محاصره تور امنیتی دلاوران گمنام قرار داشتند و به‌عنوان اقدامی کاملاً احتیاطی، اطلاعات و هشدارهای لازم به مراکز مرتبط داده شده بود تا در صورت بروز هرگونه رخداد پیش‌بینی‌نشده در مراحل دستگیری‌ها، تروریست‌ها نتوانند حتی به اطراف محیط هدف نیز دسترسی پیدا کنند.


در پایان وزارت اطلاعات به غاصبان رسوای قدس شریف و حامیان عمال تروریستی آنها صریحاً و قویاً اعلام می‌نماید که گرچه در انجام هدف جنایتکارانه خویش با شکست بزرگ مواجه شدند، اما صرف «اعزام تیم به حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران» نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند، همچنان که پیش از این هم هیچ‌یک از اقدامات تروریستی آنها بی‌جواب نمانده، اما مصالح «صهیونیزم بین‌الملل» در سکوت و کتمان مصائب وارده به آنها بوده است.

Comments